Seconhandshopping med Lisa & Malin

Idag ska vi först till Dansbutiken så jag kan köpa nya balettskor. Kanske ett par nya tåspets. Och nya jazzbyxor, nya trikåer och en ny dansdräkt.. Sedan bär det av till majorna och järntorget för att seconhandshoppa :D Jag älskar seconhand :D
Så nu väntar jag på att Lisa och Malin pronerar sina 5 minuter ner till mig (Bra att ha sin bästa vän nära hem) Vem vet. Kanske filmkväll eller något hos henne inatt får se hur trött man blir av stan :) Fick min Lönespec idag. Och blev chockad.. tröts att jag var sjuk i en vecka så får jag 12.000kr.. Rätt skönt.. nu kan jag spara ännumera,... Sambon fick 20.000kr nu kan han nog köpa sin bil snart...
Jag är så befriad och lycklig över att jag har min telefon igen :D.. Jag har pimpat till den med lite diamanter och köpt en ny skyddsfilm till den. :) Jaja.. Ska vel fortsätta göra iordning mig.. Kanske ta på mig ett par strumpor eller så :)

Ha en teriffic dag!! <3

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0