Update.

Inann jag glömmer det måste jag skriva upp vad jag drömde inatt... Vill först säga att det är som i alla andra drömmar.. allt är luddigt och konstigt..

Allt började på en ö. Vi skulle ta en färja.. Men var tvugna att vända för att en annan färja sjönk Och alla skrek typ.. "Ta din plats du kan bli ner trampad och dööö!!" och sånt.. Haha.. i vilketfall som hellst.. så kom det på massa bilar fyllda med blodigt vatten.. ( hur dom körde vettifan) Men så öppnade man dörrarna och människorna i började andas igen.. Sen var det många stop på vägen och vi skulle av på den sista. Det är bara de att precis innan det sista fick vi vända och stanna på en ö som hette klockön. Där någon hade anmält en gasläcka på en brandmannsstation. Men det verkade vara helt tomt och övergivet. (obs det var en polis med) Och så såg jag någon som försökte sända morse signaler med en ficklampa från ett rum. Så.. Vi vågade inte stanna ute eftersom det kunde sprängas så vi åkte hem och skaffade hjälp medans polisen gick in till signaleraren..

Sen var den drömen över.

Sen var jag i skolan (Jag fick ett brev förra veckan om att börja dansubildningen igen) och jag hade tydligen börjat igen då. Men hela skolan var som om... någon hade rört om hela skiten. När jag skulle försöka hitta Syokonsulenten så fann jag henne inte.  Och det slutade med att jag gick med Lisa på stan. Och flera gånger när vi var på stan så fick vi för oss att käka hash. eller lisa fick för sig. Jag skulle vara med men det blev liksom aldrig tillfälle. så dom hade en jättestor bar med olika färgglada hashkakor och hashdrinkar hahaha.. Och lisa beställde massor...  

Sen var jag på en fest. och skulle på toaletten. Så när jag skulle in kom det två skumma killar som öppnade dören åt mig och skulle stänga den det var bara det att när dom hade stängt den stod dom och ryckte i den hela tiden haha
På toaletten fanns det golv med levande fiskar i. Och på en av toaletterna satt det en sönderknarkad flicka. minns inte vad jag gjrode med henne men hon försvann ur bilden.

Haha jo jag drömde att Linda hade träffat Rocky och legat med honom igen så hade jag blivit SKITFÖRBANNAD på henne hahaha..

Men mer var det inte.. men visst var det luddigt och.. skummt :D:D

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0