det är över... kanske..

Dagen började lugnt och solig. Mamma kom tillochmed för tidigt så vi tog det lugnt ett tag. Sedan åkte vi mot Sahlrgenska och väl framme på sahlgrenska inser vi att det inte alls var dit vi skulle utan till Östra. Så fort som attans så tar vi oss dit. och är framme en halvtimma försent. Men det löste sig.

image20Väl ombytt med en sexig sjukskjorta så får jag även höra att det inte är en koloskopi jag ska göra utan endast en tunntarmsröntgen.
Väl inne i ett jättekonstigt rum med en "Svävande säng" med massa röntgen grejer runt.. som en sån man åker in i en tunnel ni vet.. Sen var jag tvungen att dricka en halv liter av kontrastvätska som smakade krita blandat med morot och illa tvungen var jag men jag höll på att få upp det hela tiden.. EUGH...  säger jag..
Sen tog det sig 4 timmar innan vi fick någon bra bild innan vätskan nått alla tarmarna.. Skönt nog var att de inte var i rumpan och rotade iallafall. Men nu är bilderna tagna och min avföring är vit... blä.. 

Till annat så har jag ny design.. En fräsch och stilren design enligt mig
Imorgon börjar Canbridge dieten. det är "Den sista måltiden" idag det blir nog dock endel rester eftersom vi inte kan lämna all mat här hemma hela veckan vi bor i mammas hus...


Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0