Jag är bra!

Okej.. Såhär är det då. Min telefon gick sönder.. skärmen spräckte så man såg INGENTING.Till min föda deppresion som jag haft i flera dagar nu bara för att den gick sönder :(. Och jag hade inte hunnit föra över kontakterna från telefonen till simkortet. men hade en telefon jag kunde låna.. Men inga nr kvar.. men BÄST SOM JAG ÄR.. så lånade jag min sambos telefon som är en likadan. Och använde knapparna exakt samma som med hans.. (det är ju touchscreen så man ser inga knappar heller..) Och jag lyckades kopiera mina kontakter :D:D.. så nu har jag alla nr och ska skicka in telefonen på reparation imorgon.. iiiiingen aning hur många tusenlappar det kommer kosta.. men.. det blir nog jäfligt dyrt... tyvärr..

Tråkig och jobbig dag på jobbet idag men vi blev färdiga mkt tidigare så det var ju gött att slappa efteråt.. Men jag blev snabbt förbannad då jag fick höra hur mkt  skitsnack det pågår på jobbet. Det är ett gäng som mobbar en viss person på jobbet. Och det är redan jobbigt för honom hemma varför ge sig på dom som redan ligger ner.. suck.. man blir så arg!

Idag ska min sambo laga födelsedagsmiddag till mig.... nej jag fyller inte år. det gjorde jag den 4 februari. Men då låg min sambo i 40graders feber. Så jag fick ju ta hand om honom hela min födelsedag. Och ville i genäld ha en middag. Men inte föräns nu efter mkt tjat så får jag det.. Jaja.. ska vel vara nöjd som det är.

Jaja.. det är dags att slappa nu... Har fått min japanska bok som jag skrev om i detta inlägget.

Göttans..

Ha en bra fredag

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0