En början En presentation Ett försök

Jag har aldrig gillat dethär med anonymitet eftersom jag är lite för öppen av mig. Men jag är så illa tvungen om jag vill kunna yttra mig som jag vill utan att folk reagerar.

Så därför har jag valt att kalla mig för Tindralen och det jag kan säga om mig är att jag är 19 år bor i Göteborg och jobbar inom industrin. Har en sambo och en Kissekatt och en lägenhet. En familj som jag gör allt för. En kärlek till Allan Edwal (just nu) sådär inpå sommaren.

Jag har en rätt tuff bakgrund som säkert kommer att komma upp här.

Och är då somsagt inte ny här i bloggvärlden. Min förra blogg blev lite öppen enligt vissa.. Jag tappade intresset. Men nu är det tillbaka och valet var att göra en anonym blogg.
Bloggen är kvar men jag gör ingenting med den. Iallafall inte på ett tag..

Mitt ena stora intresse är Bloggdesign eller ja.. Design,bild,foto och illustration överlag.
Det andra är dans och träning.

Det största kännetäcknet inom mig är att jag har städmani. DET FÅR INTE VARA STÖKIGT :o)

Det är vad jag avslöjar om mig själv hittills.

Tackar Tack.

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0