Aaaitjo!

5 nysningar på 1 minut. Tjoho! Jaja.. man ska inte klaga. Egentligen är det rätt skojj att nysa! Tycker ni inte det?
Alltså inte en såndär nysning man nyser när man är superförkyld och det sprutar ut snor utan en sån vanlig damm-nysning eller random-nysning :) Det sägs att om man nyser med öppna ögon (som praktiskt taget är omöjligt) så kan ögonen ploppa ut. Läskigt! Och tydligen så nyser man i 160 kilometer / timme också! Och påtal om rolig och onödig fakta så hittade jag denna roliga sidan!

Nu är klockan halv 12 och jag tycker det är dags att sova. Jag och Steph ska gymma imorgon kl 11 så det ska bli kul. På onsdag ska jag gå på promenad med Eddie. Kul att träffas nu när det sker mer sällan.

Jag ska logga in på min Blocket annons och sänka priset också eftersom det verkar stå still med köpare..

Nåväl.. Nu sova

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0