Baribabii..

Vad jag har gjort dom senaste timmarna. Jag har tagit mig en tupplur. Vaknat. Fått magknip. Spelat tv-spel och nu tittar jag på stjärnor på is.
Jag får sånadär härliga rysningar när jag ser isdanser eller vanliga danser. Sånna riktiga frysrysnigar. Prrrw..
Just nu är det reklam på tv med jul tema. Åh jag längtar tills på fredag-lördag då ska granen och allt julpynt fram. Och så längtar jag till veckan efter det då vi ska till ullared.
Haha jag fick höra av pappa att jag upprepar mig litegrand här i bloggen. Men faktiskt måste jag säga att det ofta handlar om att jag ser fram emot saker.
Nu ska jag ta hem en julskiva också.. Jeii.. man måste ha julmusik när man julpyntar!.. tjoho!

Nä nu ska jag fortsätta se på tv.

Hoppla

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0