Beställning

Jag kom ju på att det börjar närma sig jul och Eddies födelsedag är ju den 28:onde. Så jag hade en rabattkod på CDON.com att använda med 50 kr rabatt så jag har nu beställt 4 böcket. Två till Eddie. En till mig (klicka) Och en söt jag hittade till pappa att ge i julklapp! Jag visar såklart bara den till mig för jag vet att både Eddie och Pappa läser min blogg ibland :)
Och allt blev mycket billigt. tjoho.. Men nu ska jag börja knåpa ihop en önskelista på bluebox som jag brukar göra varje år. Fast ingen har köpt något där ifrån men det är kul att göra ändå.. Sedan har jag funderat på att jag fyller ju 20 år snart. Eller ja.. i början av februari gör jag det. Och som kompisfirande tänkte jag bara köra en liten middag för de närmsta hemma och sedan krogen. Men för att fira med släkt och familj tror jag att jag ska göra det i festlokalen här i huset faktiskt.. En stor släktmiddag! Funderar jag på då såklart.. Och bjuda alla i hela släkten!.. Det är så sällan man får alla ihopsamlade! Inte ens på julen sker det.

Nåväl.. Det är ju lite tidigt ute haha.. jag har good tid på mig att planera
Och förresten är veckoplaneringen förändrad!

Måndag(igår): Gymma och redigera video till Linda.
Tisdag(idag): Gymma  och göra en bloggdesign åt en tjej.
Onsdag: Powerwalk med Eddie och så får jag pengar så jag kan använda mitt kylskåp till mat igen. för nu är det praktiskt taget tomt. Vilket innebär att jag då ska ta mig till willys och handla
Torsdag: Gymma och söka jobb Fredag: Gymma och söka jobb och städa!
Lördag: Fika med pappa och vernisage på Bittans utställning.
Söndag: Vet ej Kanske träffa Angelica som är i stan

Nu ska jag börja förbereda maten!
Kramen

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0