En kul händelse

Just det. en kul händelse idag på Willys i grönsaksavdelningen;
Det var en mörkhårig kille/man som stod och stirrade lite på mig när jag funderade på vilken sorts tomater jag skulle ha. Han stirrade otroligt mycket men jag lådsades inte om det, sådär som man gör.

Helt plötsligt kom han närmre mig och frågade:
"Är det du som är Pedro?
"
Jag svarade förbryllat:
"Eeeh... nej.
"
Och så nästan sprang han iväg

Hahah jag har aldrig varit med om något liknande. Det faktumet att så vitt jag vet så är Pedro ett spanskt POJK-namn.
Jag ser ju förfan inte ut som en kille. Haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha :D Jag har tagit fel på personer flera gånger, t.ex. när jag ska möta upp folk som ska köpa nåt av mig. Pinsamt :p

2008-11-19 @ 19:39:49








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0