Fluff

Som alla kan se i min meny här till höger så har jag gjort en liten knapp om hur man går tillväga ifall man vill ha en design av mig :)

Annars sitter jag mest och spelar Chuzzle. Har även fått in Steph på dessa spår ser jag :) Kuligt värre.
Imorgon blir det somsagt Tapas och film hos Steph Vi ska titta på en film från när vi gick i femman och gjorde "Johannebergsstjärnorna" Där Steph var Anastasia och jag var bakdansare tillsammans med Johanna Rosvall som jag inte har kontakt med idag. Men minns henne så väl. Vi kom faktuskt på 4:e plats och Steph fick pris för bästa mimande. Och denna filmen har jag hört så mycket om men den har alltid varit försvunnen.
Nu äntligen har Steph luskat fram den och jag bara MÅSTE se den! :)
Så det ska bli superkul. Och sen blir det antaglige en skräckis då..
Steph har en bok med tapasrecept. Vi vet redan att vi ska ha kyckling. små ölkorvar. Guacamole,  En dipsås med turkisk yoghurt, Nachochips med ost på, Salsa och conichonger som ja ska ta med. Sen ska vi planera resten hos Steph och sedan gå och handla resterande ingridienser :) MUMS!

Nu ska jag spela några omgångar Chuzzle till och sedan försöka sova.

Men först ett litet brev till Miss Copycat.
Jag vet fortfarande hur en IP-adress fungerar så att lämna anonyma anklagelser är helt onödigt. Både för att jag vet att det är du och för det andra att du har fel. Och för det tredje för att jag helt enkelt inte bryr mig. Tadaaa You're out of my life.
Du kan ju försöka stjäla alla jag umgås med på krogen eller sprida ut falska rykten om mig. Som förra helgen "Du vill inte veta vad den tjejen just sa om dig"  WHO THE FUCK CARES!   Jag vet  att jag är så jädra mycket bättre OCH starkare än dig. Och det är ju självklart huvudsaken. Om det nu skulle vara så att mina vänner väljer fel sida/din sida Så vet jag att dom inte är tillräckligt bra.. Men.. WOW jag har bra vänner.. HAHA! Jag byter iallafall inte vänner lika ofta som jag byter strumpor. Som du.. Anyhow.. somsagt jag är soo over you! Fast frågan är .. When was I even under you... Hmph..

Kommentarer
Postat av: Vera ♥

Vilken årstid tycker du mest om =)???

2008-11-06 @ 22:24:14
URL: http://bergstrooms.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0