Fullt upp

Jag har haft fullt upp hela dagen. Vakna relativt tidigt och ringde lite olika samtal och sådärs. Sedan kom posten med mina två paket. '
Ett paket med 4 saker i. Varav en av dom var en bok till mig "Kattens Kroppsspråk" som jag pratade om häromdagen. Jag hittade den boken i Malmö men den kostade 260kr där. Så jag tänkte att det nog finns billigare på internet.. Och jepp. Sen vart det tre andra saker.. En julklapp till Pappa och Tove. Och två födelsedags pressenter till Eddie som fyller år om en vecka.
Sedan var det ett annat paket. Och det var ett paket med 100 framkallade bilder på som jag har beställt. Massa fina bilder med minnen i. Så fort jag har pengar över till onödigheter så ska jag köpa mig ett fotoalbum och lägga in bilderna i :)

Efter att jag slått in presenterna så drog jag iväg till gymmet. Körde på i två timmar. Mycket motion idag. Och så ökade jag i vikter med 10%. Nu hoppas jag bara att det börjar synas snart. Sedan påvägen hem så köpte jag mig en sallad. Och sedan gick jag hem och åt den. Jag han aldrig varva ner från gymmet tills det vart igång med städning. Så nu har jag städat i 3-4 timmar. Och jag satte precis på en maskin med tvätt nere i tvättstugan.

Pheeeww..

Först nu kan jag sätta mig ner och ta det lugnt. *pusta ut* Nu ska jag spela ett spel som heter Fable II som verkar roligt.

Hopplahopp!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0