Godmorgon allihopa.

Nu ligger jag här i sängen med en katt framför min mage och en katt bakom ryggen och en Lisa lite längre bak. :)
Jag har precis suttit och läst i Berny Pålsons blogg. Det är hemskt det hon skriver om  att mannen vi trodde var hennes själsfrände hela tiden missnandlade henne. Men att hon får så många kommentarer som säger tvärtom att hon är en mytoman och sånt. Jag är rätt säker på att Berny har rätt. Men ändå känns det skummt. Det är liksom.. svårt att förklara.

Läs själva vettja.. (lättast för dom som har läst hennes böcker då såklart.. (båda))

nu ska jag mysa lite till sedan rota fram någon frukost av något slag..

Kommentarer
Postat av: Xenia

Har också läst Bernys blogg. Man vet ju aldrig, men jag är iaf övertygad om att ingen av de inblandade är helt "oskyldig".

2008-11-28 @ 14:03:01








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0