Gym

Det var skönt att få gymma. Körde extra mycket kondition/fettförbränning idag. Men jag måste verkligen skaffa mig en sportbehå. För

Vanlig behå + Springa på löpband = PAIN!

Anyhow!.
Idag har jag lagt kyckling så att den tinar För idag ska jag göra kyckling och currysås med ris. Mums! det var längesedan. Synd att jagi inte har tillräckligt mycket pengar att köpa lite gurka eller något.. Men på onsdag får jag lite pengar iallafall.

I helgen kommer pappa ner hit och vi ska ta en fika här hemma hos mig. Det är ungefär ett år sedan jag flyttade hit och jag har ju förändrat det endel. Jag tog över pappas lägenhet när han flyttade till Malmö. Så denna lägenheten har jag ju egentligen bott i över 13 år.. Så jag är ju rätt trött på lägenheten.. Så såfort jag får ett jobb med en helt okej lön så har jag tanken om att det faktiskt är värt att betala mer för en bättre lägenhet.. Jag har ju faktiskt inte ens dusch i lägenheten utan den ligger i källaren tre trappor ner. Det är mycket jobbigt. Det fungerar ett tag men inte 12 år
Så jag tänkte kolla runt lite på lägenheter i Frölunda och så när det blir aktuellt. Jag vet ett fint område med okej hyra men sjuk bra planlösningar på lägenheter.

Nåväl nu ska jag sätta mig i min läsfotölj och läsa lite mer ur "Mötley Crüe - The dirt"

Kramen

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0