Hej hopp!

Dagen började bra på arbetsforum var det rätt tråkigt dock. Men men. tyvärr fick jag reda på att jag måste gå dit varje torsdag för att göra ingenting.. Eller rättaresagt för att göra saker jag likagärna kan göra hemma. suck..

Sen åkte jag till backaplan och träffade Lisa (och Linda men hon gick hem) sen åkte vi till invigningen av den nya Mediamarkt, men det var så jävla mycket folk så det var jobbigt.
Sen gick vi till Ikea köpte batterier och en servetthållare. Och så byggde dom om på Ikea så det fattades massa saker. Tillexempel ville jag köpa doftljus idag men alla var bortaaa.. :(

När vi sedan skulle åka hem så var det för det första den vanliga "vi har slutat jobbet och nu skapar vi kö-kön" Och när vi väl satt på bussen efter en lååång stund så hörde vi att det hade varit en olycka någonstans och det gjorde kön ännu värre. Tillslut kom vi hem och nu har vi käkat tacos och är jättetjocka.

Nu ska vi tita på ett fint youtubeklipp och sedan blir det lite Guitarhero och sedan kanske någon film eller så..
Hoppetihopp..

Ha en fin kväll!! För det ska vi!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0