Jaha..

Jag vill inte att min blogg ska handla om svar på tal på anonyma kommentarer men jag vill svara idag.
"Råttan" Du kan inte ha kopierat något som säger att jag bedrar. För det fanns inget. JA jag har tagit bort inlägg och det berodde på att min blogg hade fått ett felskript i sig och enligt blogg.se var jag tvungen att ta bort några inlägg. Dessa inlägg var det inget bedrägeri över. Du kan inte ha kopierat något som du kan skicka in för det FINNS eller FANNS inget om det!

Så för att släppa denna diskutionen jag bedrar inte socialen och du har tydligen inget intressant liv. Om du fortsätter kommentera om detta så blokerar jag din ip-adress från denna bloggen.

Nu ska jag spana lite på 100 höjdare och sådär. Något skummt är att jag alltid blir frusen när jag har gymmat.. så här ligger jag inbäddad :)

Kommentarer
Postat av: Zombina

Vem fan äre som fjantar sig? har du spårat adressen?

shit vissa människor är ju rentutav fula dumbasses utan liv. När, var och HUR ska du kunna bedra soc när du knappt blivit inskriven där ännu? FAN VA FOLK ÄR DUMBASSES!

2008-11-14 @ 19:18:21








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0