Jao...

Som ni läste i förra inlägget så har jag haft fullt upp hela dagen. Nu har jag precis vikt färdigt tvätten och stoppat ner allt i byrån och i garderoberna. Andledningen till allt röj är att min käre Far kommer på besök imorgon och han är ju tyvärr pälsallergiker. Så jag vet inte om det hjälper lite men jag har ju skakat av alla filtar och damsugat där katterna brukar ligge och sådär i vardagsrummet så det kanske kan hjälpa.
Så nu har jag tänt ljus här i vardagsrummet och fått mysstämmning. Känner mig lite tung om ögonlocken så det blir nog en film och sedan läggdags.

Jag ser att jag tyvärr har fått lite färre läsare. Det känns tråkigt. Ni som läser min blogg får gärna tipsa andra om min blogg om ni känner för det :) Jag vill ju gärna ha fler läsare. Och såklart måste ni säga till om ni vill att jag skriver om något speciellt eller sådär.

Kram på er..

Kommentarer
Postat av: Katja

Gillar din juliga layout =)

2008-11-22 @ 00:12:22
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Postat av: Fiffi

skulle du vilja hjälpa mig designa min blogg? din är så snygg..

/Fiffi

2008-11-22 @ 08:57:39








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0