GRATIS!

Har ni inte sett dessa annonser innan så ber jag er prova detta. Det är mycket populärt och inte alls svårt att själv samla ihop poäng till presentkort eller biocheckar :) Så here goes..



Detta är nytt för mig men enligt många fungerar denna sidan! Så bli medlem och samla poäng som du kan växla in mot massa saker.. mer än nedstående sidor!!




Först ut är Gratismode.se En sida som jag vet garanterat fungerar! Klicka på bannern här så får ni prova själv att enkelt tjäna ihop poäng till pressentkort!






Sen har vi GRATIS BIO! Det har jag ingen fin banner till. men KLICKA HÄR!.. Och bli medlem så får ni 50 poäng av mig!




Sedan kommer gratisgenerationen. Personligen är denna enklare att samla ihop poäng till och det går mycket forfare för er att få era intjänade vinnster! Klicka på den söta lilla bilden här så kommer ni till sidan!

Gratis




Tredje länken kommer ifrån GRATISKLÄDER! Det funkar precis likadant som de två ovanstående men det är mest fokus på kläder och du kan enkelt skaffa presentkort på H&M eller Gina Tricot.Ännu engång är det bara en tråkig länk och ingen fin banner. Men KLICKA HÄR!




Sedan kommer GRATISMAKEUP! en sida som är lite mest for oss tjejer men när du kommer in på sidan kan du även som kille välja dn egna killhörna där du kan samla ihop poäng till herrparfymer eller raktillbehör osv. Men för oss tjejer är det mest smink och tillbehör! Klicka på den fina bannern!





Sedan kommer PENGARGRATIS Det är samma koncept som alla ovanstående länkar förutom att dom betalar in pengar direkt in på ditt konto. Det är enkelt smidigt och man kan också se det som ett extrajobb! KLICKA HÄR för att prova på!




Sedan har vi GRATISSAJTEN en nykommling bland dessa gratissidorna som satsar på att låta er samla poäng till ALLT Smink, bio, pengar, tv-spel, musik, kläder. osv.! Enligt mig tror jag denna kommar att bli STOR!
KLICKA HÄR för att prova på denna nykomling!





Så detta är mina tips till er. Bli medlem på dessa sidor och ta reda på hur mycket saker du kan tjäna på så lite tid och på så lite energi!
Hoppas ni får kul och samlar ihop till massa saker!

Kram!

Kommentarer
Postat av: sanna

Väldig fin blogg :D

2008-11-12 @ 21:40:25
URL: http://sannis1987.blogg.se/
Postat av: ...

Ja, om du tar bort alla ref-länkar och lägger till riktiga länkar istället så kanske folk joinar skiten.

2008-11-12 @ 22:14:17








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0