Wooow..

Jag är stolt. Jag visste att gör jag inget idag så kommer jag ta livet av mig.. nästan.. Men att ha legat hemma i nästan en hel vecka för att jag varit sjuk. Jag har inte ens fått gymma. Och så idag fick jag flipp.. Började möblera om i sovrummet bytte sängkläder, gardiner och dukar och dammsugade och moppade hela lägenheten. Sen började jag i köket och byta gardiner storstäda spisen och byta dukar och sånt.. nu skiner det i hela lägenheten.. Sen tog jag mig en dusch och hittade en ledig tvätttid så nu har jag tvätt i maskinerna med :D... jag är fan cool! :D

Sen duschade jag och rakade mig och när jag kom upp smorde jag mig med en såndär superdyr celulitkräm jag haft ett tag men glömmt av... Det är typ mentol i den så det isar i hela kroppen :P tur att jag inte tog det i ansiktet.. det känns som jag har tigerbalsam på mig :D

Okej okej det här är saker som folk gör varje dag.. Men för att vara sjuk och sängliggandes men få flipp så är detta coolt.. Jag ska nog göra lite potatis och purjolökssoppa nu och se om det stannar kvar i magen
 Men först.. lite bilder ifrån städningen.





Kommentarer
Postat av: Fia

Söt kisse , trevlig helg

2008-11-08 @ 17:06:39
URL: http://sofsan.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0