Bad start!

Jag fick en dålig start på morgonen. Jag är så arg att det inte finns något sätt att blokera personer ifrån min blogg. jag vill inte behöva ha den lösenordsskyddad.

I varjefall.katterna har satt upp nån slags protest. mot vad vet jag inte. Men dom river hela lägenheten i princip.

Om 20 minuter ska jag ta mig ner till gymmet. ska köra järnet av mig idag. . Få ut lite aggresioner.

Jag ska börja lösenordsskydda vissa inlägg. Det vet jag hur man gör.. jeiii.. Nåväl..
Ha en dålig dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Snygg design ;)

2008-10-17 @ 15:33:04
URL: http://godisflickan.blogg.se/
Postat av: Michael

Tjenna!

Gillar din blogg ibland i alla fall... )=P

Det är bara att skita i vad folk säger fullständigt, de som betyder något i ditt liv är de du skall lyssna på.

Glöm inte att le i dina fienders närvaro!

2008-10-17 @ 16:21:05








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0