:(

Jaha. då var man hemma ifrån intervjun. Det blir GARANTERAT inget av det jobbet.
Det är något jag måste ha varit blind över när jag ansökte. Eftersom man tydligen ska ha både hemtelefon och körkort. För första tiden ska man ringa hemifrån. Och sedan åka ut till kunder. Han sa att mna kan ju lösa det med kollektivtraffik. Men jag visade ju att detta inte var det jobbet jag var ute efter.
Jag vet jag låter jättekräsen nu. Men seriöst. Det skulle gå sämre än GP. Efftersom man skulle sälja en möjlighet till en annons i en tidning som heter Svenska Bransch Magasinet. Och den annonsen skulle kosta typ 16.000 kr.... jag menar.. vem köper det??...

Suck.. Det är bara att köra igång igen.. Det har nog kommit upp lite nya jobbannonser de senaste dagarna...
Yes.. nu börjar vi igen... Suck.....

GE MIG JOBB NÅGON??????

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0