Fa kin su pa

Idag var det en bra dag!
Städning med hjälp :) (ovanligt) Sedan spelade vi båda sims :) Har just börja spela sims fritid men imorgon ska jag installera sims livet i lägenhet. :)  Sedan handlade vi. Vi ville göra tacos idag men båda var så flummiga att vi glömde köpa sallad och massa mer :) Så det tar vi imorgon istället.
Sedan vid 7 tiden så kom alla hit. Min moster och Eddies pappa, Mamma, Styvpappa och Lillebrorsan Dempa(Dennis)  Så vi tjötade ett tag Sedan spelade vi spelet "Med andra ord" Som var superkul som vanligt :) Nåväl... Efter att dom gick så började vi spela sims igen jag och älsklingen :) Härligt att dela intresset sådär bra.
Faast vi spelar olika.. E, spelar studentliv och är ute efter att bli en toppstudent. Och fuskar nästan aldrig (förutom "maxmotives" (Fusket som gör att du "mår bra" ))
Men jag spelar med massa fusk (Moceobjects on , Motherlode och Maxmotives) Mina simmar jobbar aldrig och får bara barn efter barn efter barn :) Just nu försöker jag få min sim att bli gravid av en alien. Men det är svårt.

I vilket fall som hellst så har vi då olika tekniker att spela på :)

Men men.. nu är jag för ovanlighetens skull supertrött. så jag ska bädda ner mig i min säng och nana..

Natti natti!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0