Godmorgon

Inatt hade jag sjukaste drömen. Helt seriöst. GALEN dröm!
Igår åkte vi och handlade 5 kassar mat för 900kr . billigt alltså! :) Sedan åkte vi hem och lagade mat. Det blev kött med pasta och pasta sås och lite geggigt och så. Sen hade vi Coleslaw till också. Vilket var mycket mumsigt. Sedan var det raka vägen tillbaka till datorn och söka jobb. Jag är uppe i 15 mail nu. Sen ska vi försöka skriva ut våra CV:n och gå runt på stan och dela ut dem också. Sedan spelade jag lite sims för att tynga ner ögonen kl var ändå 01:00 och jag måste ju bli trött och om jag nu får ett dagsjobb så måste jag ha en bra dyngsrytm.

Anyhow. Idag blir det mera sökjobb. Angelica skulle möta någon på stan ett tag sen skulle hon komma hit och då lånar hon en annan dator så tar jag min laptop så söker vi ihop. Sen någongång vid 2 så ska vi ner och gymma igen. Härligt värre.

För exakt ett år sen vad jag också arbetslös. Och skuttade upp i vikt. Men det tänker jag inte tillåta denna gången. Det är gym och jobbsökning på fulltid. Inget annat. Ingen tid för smått och gott. Det är 3 mål om dagen. Punkt slut.

Ja. Men jag ska köra igång med jobbsökningarna redan nu. Så..
Kiss och soja!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0