Godmorgon

Nu ska jag om några minuter åka ner till Arbetsförmedlingen och skriva in mig och uppdatera mitt cv. Sedan till banken. Sen ska jag hem och städa lägenheten. Damsuga, damma och moppa och sånt. Väl behövande. Sen kommer det bli skönt att komma hem ifrån Malmö på söndag kväll till en ren lägenhet.. Oj oj oj vad jag låter som min mamma nu, hahahah

Båda mina katter älskar att busa och lägga sig i väskor. Så nu har dom en busfest här i sovrummet eftersom jag har min rullväska framme och en plus del till den och min gymväska. Jag är liiite besviken över att det inte blir något gym idag. men å andra sidan så vill jag inte utarbeta mina muskler och riskera att skada mig. Och den risken finns ju om man tränar för ofta med för få intervaller. Så jag får nog köra på varje Måndag, Tisdag och Onsdag.

Men nu ska jag kladda på lite smink och sedan bädda iordning sängen och sedan springa ner på stan. Hej hopp!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0