Goooodmorgon

inatt sov jag helt okej.. dock massa konstiga drömmar. rintigt konstiga.. men det som oftast är det är att man glömmer dem.. Man vet att dom var konstiga. Och man är lika förvånad över hur man kan glömma något så väl..

Det är lika konstig som att jag har läst att man bara drömmer typ 5-10 minuter varje natt..Men när man väl sover så känns det som man drömmer hela tiden.. Tex. när man håller på att somna och snubblar idrömmen och vaknar av det. .
Eller när drömmarna är så sjukt verkliga. Eller när dom bara byter alltså när man drömmer något och.. bara tappar allt och sedan börjar en annan dröm...
hahaha..så skummt det låter.. men det är oändlgia taknar.. hur det fungerar egentligen. Det är lite som hur stor ät universum egentligen?..
Sånt får man huvudvärk av...
Och huvudvärk är det sista jag behöver nu för om 25 minuter börjar min arbetsintervju :)
Så är det. Tur att det är nära.. (intervjun skall vara på arbetsförmedlingen) Det lgger ju rätt nära centralen vilket innebär att det är promenad-avstånd.. Vart själva företaget ligger har jag IIIngen aning om :)... Det löser sig nog :) Men nu ska jag börjar röra mig :)

Wish me luck!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0