Härligt

Hittills en okej dag trotts den dåliga starten. Jag drog iväg ett argt mail till blogg.se eftersom jag undrat samma sak innan. Och ja det går att blockera ip-adresser en från redaktionen visade mig detta. Så personen som har trackasserat mig med kommentarer (i sitt eget och andras namn) Kan nu inte detta mer. (Från den ip-adressen)

Sen vart det gym med Steph. Blev mest jag som gymmade själv eftersom hon hade sin instruktionstimma. Sen simmade jag lite och bastade och sen vart det hem. Glodde lite på Fresh Prince in Bel Air. Och sedan kolla på "Mitt i ansiktet" av Magnus Betnér

Sen drog vi till Coop och köpte lite bak grejjor och nu bakar E. kladdkaka och jag gjorde en speciel chokladmousse med vit choklad och limeskal och mums! :)
Innan vi proppar i oss detta blir det hamburgare till middag. Med getost och bacon på :) yummie :) nåväl..
nu ska jag börja med maten :) Kisselikiss

Kommentarer
Postat av: Junitjej [Vinn en anteckningsbok!]

Snygg blogg!

2008-10-17 @ 22:03:52
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Junitjej [Vinn en anteckningsbok!]

Svar till Tindralen: Tack för tipset! Jag ska genast kolla in Bloggkoll lite närmare.

2008-10-18 @ 08:31:01
URL: http://junitjejen.se








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0