Jisses

Ja. Att det finns så omogna människor därute som inte ens vågar stå för vad dom tycker.
Jag vet att jag inte ser ut som en gris på bilderna på min header. Det vet jag. Så varför säga det? Och viktigast av allt varför vara anonym?

Nåväl skit i detta.
Imorgon ska jag träffa Steph 15 minuter i 12 på gymmet. Hon ska få sin personliga instruktionstimma och jag ska köra vidare på mitt program :) hell yeah! :)

Nåväl. Nu ska jag se ett till avsnitt av "L word" (ja den var faktiskt rätt bra) och sedan ska jag nana! :)

Och för er som undrar och är nyfikna så har jag nästan blivit färdig med min kommande juldesign för er som vill se så klicka här för att se en SNEAKPEAK!  För den kommande designen :) Jag är tidig, jag vet, men då har jag destomer tid att finslipa :)
Designen kommer upp veckan efter halloween! Och skulle det vara så att ni är intresserade av att få en design gjord av mig får ni gjärna maila mig på [email protected] så ska jag se vad jag kan lösa (Lovar inget)

Natti natiii

Kommentarer
Postat av: Angelica

Skitsnygg design på bloggen babe! Och du, du ser inte ut som en gris kan jag lova. Du är en av de finaste och absolut vackraste människor jag känner så fuck that horse shit!

älskar dig sötnos, me miss u very much <3

10000000000 pussar å kramar från stockholm

2008-10-16 @ 23:57:07
URL: http://stardustkatt.blogg.se/
Postat av: quorn

Men varför be om kommentarer om man inte kan ta dem?

2008-10-17 @ 07:36:33








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0