Jysk

Jag skulle precis ringa till jysk angående att det är något fel på våran säng. Och när jag kollade på kvittot såg jag att idag är det fakiskt alldeles precis ett år sedan vi köpte sängen :) Kuligt faktiskt.. Men jag ringde dom och dom ska ringa tillbaka senare. Får se vad som händer.

Här är problemet med sängen:
Vi köpte ju den för somsagt 1 år sedan. Och de senaste halvåret har jag märkt att det är som gropar i madrasserna. Sängen är en kontektialsäng och det är ju då viktigt att det ska vara jämnt. Det är gropar i mitten av sängen och i ena kanten, Hela bäddmadrassen är förvriden också.

Problemet är jag vet inte hur vi ska göra för att förklara för dom hur felet är. Och/eller visa dom. Det är en 180 säng med 5 olika madrasser eftersom vi beställde den med leverans alltså dom körde hem den. Så måste dom ju förstå att vi inte kan köra tillbaka den själv.

Nu får vi inte dra några förhastade slutsatser. Men jag vill inte sova i gropar och Jag vill inte behöva köra in med sängen själv den får ju inte ens plats i våran stora volvo 740. No way. Så antingen ska jag ha pengarna tillbaka eller en ny säng.. Och tar jag pengarna tillbaka får vi ligga på min 140 säng som jag har på vinden.. (ibland är det bra att inte slänga alla saker).. Och isf. köper jag en säng MED sängram.Jag hittade en på Halens jag vill ha, en himelsäng.. problemet är att man inte får prova dem själva. Alltså prova så dom är mjuka och så ^^.. Men men.. jag vet ju inte ens om vi får en ny eller inte.. så.. jaja..

hej och hå..
Jag överväger fortfarande att träna idag med.. Det blir ju 4 dagar irad eftersom jag ska träna med Steph imorgon med.. men det kan ju inte vara så illa..

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0