Lyckad

Denna dagen blev lyckad. Absolut!
Gym med Steph. Körde på rejält idag. Stolt!
Sen drog jag hem för att käka och säga hejsvej till E.
Och sedan drog jag hem till Steph. För att börja baka litet. (han inte med allt.
För sedan gick jag upp på Avenyn och mötte mamma. Så gick vi till Stadsteatern och såg Butterfly Kiss.
Den var vel sådär tycker jag. Mycket bra skådespelare. Men den var mycket hoppig.
Sen hem till Steph igen. Smaka kakor. Och så kom det lite folk och vi tittade på "One missed call" och drack margaritas och Doodleys och lite groggar. Blev vel inte så mycet. Sen satt vi mest och tjötade in på natt-timmarna. Tills Stephs föräldrar kom hem. Sen började folk dra sig och jag skulle egentligen nana där men jag glömde min tandborste och kännde mig "Jag vill sova i min säng" så jag promenixade hem och det tog 19 minuter :) Tog tiden :)
Och nu är jag här hemma. Är så sleepy helt plötsligt så jag skippar nog serien  ^^ 

Natti

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0