Mamma mia!

Dagen har varit bra! Kämpa på som sjutton på gymmet. Fast det blev inge bad idag för Steph hade ingen handuk.. På fredag ska Steph ha sin instruktionstimma. Och hon hinner inte gymma innan dess så jag får gå själv imorgon antagligen.. I varjefall efter gymmet köpte vi oss varsin baguette och drog hem till mig för att titta på Day after Tomorrow. Den var bra. som vanligt. Sen vid 4 kom E. hem och så började jag laga Skabetthi och Köttfäss! :) som jag sade när jag var liten. Sedan tittade jag på filmen Mamma mia!. Som var urkass. Jag gillar verkligen musikaler men denna var FJANTIG så det skriker om det.. totalt hollywoodiserad.. förstörd! sugig..! blä..
Och nu ska jag och E. snart ner till netto och köpa något gott.. (utan socker)  Eftersom jag bara ätit en baguette och en halv talrik med skabhetti och köttfäss idag så får jag köpa nåra nötter eller nått. det förtjänar jag..
Sen blir det nog någon mer film.. nån skräckis tror jag..

Jag är jätteglad för igår när jag bad E. hjälpa till med maten så sade han att eftersom jag inte har någon lön denna månaden så kan han betala hyran om jag sköter maten och städningen och sånt själv... Jag blev superglad.. Eftersom jag inte har något emot att städa så är det jättesnällt.. Så han fick ett stort tack heheheee! :)

Nåväl.. Netto nu!

Kiss och nötter

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0