Morrn, morrn

Joo min dyngsrytm är lite knasig just nu. Men men.... Inatt drömde jag så sjukt.... Att jag sprang runt i GP huset jagad av Kristoffer. Och sedan när jag väl kom ut satt Angelica utanför mitt hus och gömde sig under en bänk. När jag drog upp henne började jag märka små miniatyrdjur. Katter små som hamstrar och giraffer små som hundar.. Ormar små som maskar. Det var så sjukt sött. Sen minns jag inte mycket mer. Vaknade kort efter det av att en telefon ringde.

Idag kom jag på att bjuda hit hela familjen = Sambons pappa och hans tjej (som komiskt nog är min moster) Min mamma och hennes man. Mina små syskon Dennis, Kevin och Sarah. Fast jag vet inte om de två sistnämnda har sin "pappahelg" nu.
Så vid 6 halv 7 ikväll kommer dom hit och så ska vi spela spelet " Med Andra Ord " som är jätteroigt. Vi har spelat det innan samma gäng. och vi hade görskojj. Det går ut på att förklara ord eller utryck utan att använda just det ordet som gäller. Ja.. ni förstår. :) Så det ska bli kul. Tänkte ta mig en promenad ner till Willys och köpa lite fika tillbehör samt katt mat till lilltjejen. för den är helt slut.

Sambon skulle iväg med några ärenden idag så det blir nog jag som får städa idag. Men men.. Det löser sig. kanske kan komma på någon deal eller något :) Jaja.. Dags att röra sig. Juuste.. måste tvätta ur kattlådan idag också. Tar det samtidigt som jag duschar..

Ha en superbra dag!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0