Söta bilder.

Jaa... Pappa hämtade upp mig på perogen i Malmö C. Och vi gick till CoolStuff affären. Den var rätt liten och trång (spec med en stor väska) Men annars som vanlig.. dom har cool stuff :)  Därefter gick vi hem och lämnade väskan och sedan promenerade vi till ett köpcentra och det var lååångt att gå.. Eller ja det var nog inte så långt men det var regnigt och blåsigt och ett ostabilt paraplaj gjorde inte saken bättre.

Väl på köpcentrat fick jag en stingande smärta i ryggen så jag ska nog ta det liiite lugnt med ryggträningen någon vecka eller två för jag tror jag har sträckt mig ganska illa. Kanske... vem vet. Men jag fokuserar mer på magen eller något sånt :)  Anyhow. Vi köpte lite cider och gojs på systemet och sedan  käkade jag nån slags gravad lax och dillstuvad potatis Sedan gick vi runt lite affärer. Pappa köpte två jättefina böcker med "Emelie The Strange" till mig, Dom sålde böcker i kilopris så det var ju en 50lapp för båda böckerna.

Jag är inte jättefacinerad av Emelie The Strange och hennes böcker är lite för konstiga för mig (HÖR OCH HÄPNA går det att bli konstigare än mig.. tydligen) Nej men seriöst det är liiiiite för mörkt.. Men hon är ändå tuff.. Och jag insåg att just nu är vi rätt lika ( i frisyren då). Jag hittade en bok som kostade alldeles för mycket för mig men jag blev ju så facinerad! den hette "Kattens Kroppsspråk" Och vad jättesöt verkligen. så någongång ska jag beställa den på internet där den var hundralappen billigare.

Sedan tog vi oss hemåt igen och ät lite kex och ost och drack Thé och rosévin fast jag drack inge av vinet. Sedan tittade vi lite på mina bilder. Och mycket på pappas bilder. Lite gamla bilder och sådant.  Jag hittade två riktigt söta som jag ska visa här. Men. Dom är inte vattenmarkerade men det är ändå copyright :) Så ni vet :)

Så nu är kl precis 1 på natten och jag ska nog se något avsnitt av The L Word och sedan somna.
Imorgon är vi inte säkra på vad jag som händer. Det lutar åt någon middag med två bekanta till pappa och Tove. Men vi får se :) På dagen vet vi somsagt inte än. Det beror ju också på när E. är framme här.
Söndag blir det nog Exprimentum (eller hette det så?) någonstans utanför köpenhamn.

Jaja... Hoppetihopp! Så här kommer bliderna. De är tagna i min nuvarande lägenhet. (bodde där som barn) de är tagna år 1999 ENYOJ!



Kommentarer
Postat av: Lindis

Man ser att det är du. Lika söt då som Nu.

kram Lindis

2008-10-25 @ 07:42:26
URL: http://tomtarpaloftet.blogg.se/
Postat av: Lindis

Man ser att det är du. Lika söt då som Nu.

kram Lindis

2008-10-25 @ 07:43:01
URL: http://tomtarpaloftet.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0