Suck....

Vad irriterad man blir.
När jag bokade tvätt-tiden så tog jag en tid som "Niklas" hade tagit men sedan strykt över och sedan tagit tiden innan.
Så när jag kommer ner till tvättstugan när min tid börjar har för det första inte "Niklas" tvättat klart. Så bara en maskin är ledig. Sedan när jag står och packar in kommer en annan tjej ner och säger att hon också har tagit denna tiden men att det var luddigt eftersom det var överstruket. Men jag säger att jag har massor av tvätt och har redan fyllt maskinen så hon säger att hon tar en annan.
Så sen när en timma har gått och jag ska byta maskin och fylla den andra som nu är tom. Så kommer en annan tjej till ner till tvättstugan troligen syster till den förra tjejen. Och säger "jag tänkte ta den maskinen" Så säger jag.."Jaha. Men jag hade ju bokat denna tiden" Då säger hon "Ja men det hade jag också, Maddeee, Jag hade skrivit över med tjock blyertspenna" (Jag vet att jag skrev först över iallafall) Så jag säger " Jaha men det hade jag också." Och då säger hon "Ja men man kan ju DELA maskinerna" Jag orkar inte bråka mer så jag suckar och tömmer makinen och säger " SÅ NÖJD?" Så säger hon "mhm" och
fyller sin förbannade maskin med sin jävla tvätt!... Jag har liksom EXTREMT mycket tvätt idag. PLUS att jag måste köra en maskin till när E. kommer hem..

Jag menar.. jag hade redan börjat tvätta och jag såg att hon hade bokat imorgon kväll OCKSÅ! Så??
Hade jag varit i hennes sits hade jag självklart tvättat på tiden jag bokat imorgon.. Suck...
JAG VILL FLYTTA IFRÅN DETTA PSYKHUSET!!! suck 13 år i detta huset är too much!!!!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0