The day

Pheew.. Vilken dag är helt slut. Och än är den inte över.  Vi packade ihop delen till sängen vi skulle lämna in och tog ner den till bilen och märkte att det var förgäves för vi fick inte ens in den i våran stora Volvo. Så vi fick åka till mamma och hjälpa dom lasta ur Garys lastbil och låna den. Så bytte vi sängen tog hem den nya delen och bädda om nu är det mkt bekvämare.
Sen hem till mamma igen och tog en fika och pratade minnen och lägenheter (ska ju flytta såfort jag har jobb). Fick ett fint skolfoto på lillbrorsan :) Tänka sig att han går ut nian nästa år.. oj oj oj...

Ja sen åkte vi ju då hem (Och hemma är vi nu) Snart kommer E.'s pappa hit och min moster (ja.. dom är ihop) Så jag och min sambo är lådsas kusiner haha..
Men dom blev faktiskt tillsammans efter jag träffade E.

Sen ska vel jag bara ta det lugnt.. kanske köra lite sims. Det var ju faktiskt några dagar sedan. Äta nån slags mat.. och sånt softa :)

Hoppelihopp!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0