The Dirt.

Nu har vi precis rullat ifrån Hässleholms station där vi stod still ett tag. Jag är framme om 45 minuter. Just nu sitter jag och läser Mötley Crües biografi "The Dirt". Och titeln har allt att säga om innehållet.  Den är smutsig. Det är riktigt nasty bitar i den.
När jag är framme i Malmö ska jag och pappa gå till "Coolstuff"-affären (www.coolstuff.se). Det ska bli kul Får se om man hittar något billigt att köpa till E. han fyller år den 28 november och Coolstuff har ultimata saker att ge någon med tekniska intressen som E. har.
Just nu sitter jag och lyssnar på Serart. Ett band med Serj ifrån "System Of A Down" Det är väldigt afrika inspirerat och konstig musik. Något som många av mina vänner skulle säga "Eeeh vad i hela friden är detta om".
Det går inte att förklara. Jag är bara sådär konstig. haha. Konstigt nog hade dom inget eluttag här på tåget. Så batterierna här i datorn börjar ta slut- Eftersom  jag kollade på film förut.. Så jag ska packa ner datorn nu :)  Hoppelihopp!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0