Åååh

ÅÅÅH VAD JAG LUKTAR GOTT..
Jag totalälskar mina nya produkter från Lush SÅÅ PRISVÄRT! ett läppbalsam som luktar choklad, Ett balsam som lyfter håret och en tvål som luktar mango och pepparmint (den inringade på filmen den heter "DEAMON IN THE DARK" ni måste dit och lukta på den!!! <3 <3<3 Alla borde handla på lush det är ekologiskt och luktar SÅ GALET GOTT!! jag ska köpa presenter till alla mina nära från lush hädanefter!! Bara så ni vet hehehe..

Nu ska jag äta nått litet (jag veeeet men jag har knappt ätit nått idag och magen värker så jag måste annars kommer jag få försöka somna med knip och det är svåååårt) Så lite smisk på mig och en liten matbit sen måste jag börja tänka på att göra en 8a i koreografi tills imorgon...
Natti natti <3

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0