Aaaitjo!

Sorry att jag har varit dålig på att uppdatera men jag är här. Men sjuk som ATTANS. har knappt fått någon sömn inatt och snoret rinner och hostan river upp halsen och huvudet sprängs. Suck..
Idag ska jag iallafall hem. Hoppas verkligen att jag är frisk tills imorgon.. Suck.. jag som skulle göra en  två åttor lång dans i läxa. Suck.. inte en chans... bajsigt alltså..
Nåja.. Det kunde varit värre :)
Idag vägrar jag iallafall gå på nån jävla promenad.. fast det är finfint väder ute.. Nåååja..

Hoppas verkligen att ni mår bättre! Eller har ni också åkt på höstförkyldningen?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nej inte än. Men hela klassen snörvlar så snart blir det väl min tur...

2008-09-07 @ 23:23:54
URL: http://riotineveryone.blogg.se/
Postat av: jessica Frank

snacka om smittsam, både din E och min G är dåliga. Fast min G har fått bacillerna i övre luftvägarna istället. Så himla typsit att han får det där.

pööössss

2008-09-08 @ 17:39:59
URL: http://tvf.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0