Goodmorning

What a fine day :)
Fast jag vaknade upp helt slut. Skulle lätt kunnat sova 3-4 timmar till. Kl 14.00 är det jobb som gäller för mig.. 14.00-20.00.
Tills dess blir det nog bara slappandes och lite filmer :) Jag får sällskap in till stan idag  i allafall för E. måste hämta ut lite medeciner på Apoteket idag och det enda som har öppet en söndag är nog det i nordstan. Det är iallafall smidigast att åka till den.
Jaah.. funderar på att ta en sväng ner till Coop och köpa hem lite fyllning till kylen. Den är rätt tom nu. Vilket märktes på woken jag gjorde igår. på rester och diverse.
Det var pasta, lövbiff, Cocosmjölk ,redning, chilisås, vattenkastanjer, harricott verts bönor, spenat, majs och lite diverse kryddor :)
 Nåväl. Ska dra på lite make och sen promenixa ner till Coop dårå.

Kiss och korv

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0