Hej svej

Nu sitter jag på jobbet. Och jag har syndat idag. Till en god sak iofs. Jag var på Lush och köpte en tvål ett balsam och ett läppbalsam (Ja, mamma det var billigt) Jag borde inte köpa sådär men jag behövde faktiskt alla tre. Och dessutom är Lush produkter Ekologiska och handgjorda.

"Skolan" var helt meningslös idag. Vi skulle mötas på brunnsparken för att ta reda på var vi skulle uppträda men snubben som skulle visa var riktigt sen och tillslut gav vi alla upp så jag mötte Angelica och vi drällde runt på stan.
Och nu sitter jag här på jobbet och ska få prova på att sälja en ny kampanj som heter "Vän till vän"

Sen ska jag hem och duscha med mina produkter.

Men men nu måste jag ringa lite :)


(förrsten "Paulina" sluta lägga dig i min vikt det är min ensak och gillar du inte det du läser så somsagt LÄS INTE MIN BLOGG. )

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe,,,du hann före mig i anken om att håla på och handla....vem är paulina som lägger sig i din vikt?

kram mamma

2008-09-02 @ 07:35:09








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0