Nattligt

Jag har en vän. Nej jag har flera vänner. MEN jag har en bästa vän! En vän som är där för mig i vått och tortt och viseversa. Hon heter Angelica. Jag träffade henne på mitt jobb. Redan på första utbildningsdagen så klickade vi direkt. VI fann varandra med samma humor och med samma öppenhet.

Vi är på samma nivå. Hon bor med sin sambo. Jag bor med min sambo. De flesta vänner jag har bor fortfarande hemma. Men när man är på samma nivå på det viset gör det mycket. Jag kan tillexempel inte prata med Lisa om hur hennes pojkvän kastar strumpor överallt. För det har hon ingen. Men med Angelica kan vi diskutera våra situationer med våra pojkar som älskar sina datorer :) Och förutom det kan vi diskutera ALLT annat.

Vi har umgåts i nästan varje dag i 2 månader. Det brukar vara en rätt tuff prövotid.. Men som med mig och E.. Så vet man att tål man varandra efter varje dag så jävla länge så tål man varandra alltid.

Jag och Angelica ska bli gravida samtidigt. Jag och Angelica ska bli smala och fitness ihop. Jag och Angelica ska resa ihop.

Jag och Angelica. Jag och Angelica. Jag och Angelica.
.
 
Me love you!! För alltid!

Bilden är förövrigt tagen idag på våran fina hamnpromenad :) Och här nedan är lite reklam för hennes fina blogg som såklart jag har designat :) Klicka på bilden så kommer ni till den!


 A N G E L I C A

Kommentarer
Postat av: steph

vah en exakt likadan??

2008-09-23 @ 00:55:33
URL: http://strnadova.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0