Yey

Tandläkaren slipade ner ojämnheter och tog bort tandsten annars inga problem. Fick också reda på att enligt en ny lag så får jag tanvård tills jag är 21 gratis. Tjohoo!

Sedan drog vi ner till stan. Jag köpte två hårfärger, en blondering att blondera ljusa slingor lite varöver i håret. Och sedan en svart färg att färga utväxt och färga ränder som i bilden i inlägget nedan. Sedan köpte jag mina älskade Skullcandy hörlurar fast röda. Superfina! Och Angelica köpte en mp3 spelare och chokladfärgad toning vi ska lägga i imorgon. Och sedan köpte hon även en plånbok. Vilket hon behövde :)

Sen köpte vi en blomma till en kollega som slutar idag. En som heter Alexander som är helt underbar!

Snart börjar vi jobba. Men vi sitter här och värmer upp. Har fått folk på min lista som har sagt upp prenumerationen vilket innebär att jag måste ringa dom och fråga varför och försöka få dem att komma tillbaka :( Inte lätt!
Jag är måttligt besviken efter att jag sökt tio stycken jobb och inte fått ett enda svar :( Men det är bara att bita ihop och kämpa vidare.

Det står ett sött ordspråk på detta skrivbordet "The world is full och diamonds, Go out and find them!"

Me like.
Ikväll "Berny Blue"-dokumentären kl 22:oo på SVT2 Missa inte!
Nåväl. Jobbelijobb!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0