Doodedi

Idag har varit en rätt bra dag. för att sammanfatta så har det varit....

  • Dusch
  • Massa tvätt
  • Byta sängkläder
  • Städa lite smått
  • Vika tvätt
  • Torka apelsinskivor
  • Dekorera en ljusbricka med apelsinskivor
  • Träna lite granna hemma
  • Rensa kylen och frysen
  • Laga en mumsig grattäng
  • Vattna blommor
Och lite annat smått och gott :)

Imorgon kl 11:00 väntar ett läkarbesök uppe vid gibraltar för att undersöka en knöl som jag har i armhålan. Samt be om recept för min psoriazis som tyvärr har spridit sig. Hur det blir med pengar för att hämta ut salvorna får jag se eftersom pengarna är slut. Men det får lösa sig. Sedan blir det ett pass på gymmet och sen hem och göra iordning festlokalen tillsammans med Lisa som ska ha födelsedagsfest där på fredag.

Snart kommer recept på min goda grattäng :)

Sedan sova!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0