Duschen

Jag delar dusch tillsammans med 10-20 andra grannar eftersom jag bor i ett gamalt hus. Där få av lägenheterna har dusch. Jag kan inte säga att jag trivs med det. Men efter att ha bott i detta huset i 13 år så vänjer man sig.  Ibland sköts inte städningen av duschen. Så det enda sättet jag fick lösa det problemet var att sköta städningen av duchen själv (alla i huset har varsin uppgift) Så nu är den alltid ren och duschbar. Jag berättade i förra inlägget att jag fick hem ett jättefint duschdrapperi jag hade vunnit.

Jag var precis nere och städade duschen och satte upp detta. Passade även på att byta pallarna i duschen till rosa så det skulle passa in. Placerade även en söt liten lådsasros vid spegeln. Det blev som en minimakeover för duschen :) Hoppas grannarna gillar det :)

Här kommer tre bilder varav två är tagna i duschen från två olika håll. Och sedan på vykortet jag fick med av stället jag vann drapperiet på. Och så har jag skrivit till ett meddelande till grannarna då :)



(Vänta tills sidan har laddat klart och klicka sedan för att förstora)

Nu blir det grönsakssoppa och se klart på Xmen3

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0