Ensam

Jag känner mig ensam.....

Jag vet inte varför.. Eller.. jo jag vet.. men...


Life's so fucked...

Ena stunden älskar jag mitt liv.. andra stunden.. känns det.... meningslöst.. riktigt....


BLÄ!

Jag borde vara glad. Det är vår. Jag börja få resultat efter träning varje dag. Jag har en pojkvän. Jag har två fina katter. Jag har tak över huvudet.

Å andra sidan
Jag har inget jobb, ingen sysselsättning, ingen utbildning, ingen inkomst, få vänner och en jävla tuff bakgrund jag slåss med.

MISÄR!

Kommentarer
Postat av: Xenia

Det är ju så, man skulle kunna hitta sjukt mycket dåliga saker med sitt liv om man fokuserade och tänkte på dem, så därför gör man inte det och fokuserar på det som är bra istället. ^^

2009-04-07 @ 22:58:37
Postat av: Anonym

Ska man var ärlig så kommer livet se ut så hela tiden det är bara vänja sig i det. Ibland har man det bra ser det bra ut.



Råd: att se det positiva i hela och titta inte bakåt. Det finns alltid nån som har haft det värre bakgrund än sig själv.



Råd: Behandla alla som du själv vill behandlad så får du vänner. Inte för att du är elak. Men det är så bara.

2009-04-08 @ 07:27:34








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0