Goodkväll

Nu ligger jag inbäddad i sängen med nyborstade och nyflossade och nyskrapad mun :) Och det är dags att sova. Ska upp vid 7 imorgon för att gå till Arbetsförmedlingen och få lite papper påskrivna. Sedan blir det hem och sola med Lisa och Linda. Och efter det till gymmet.. (sola om vädret är fint då såklart. :)

Vi tre har precis haft en mysig film/tjejsnack-kväll. Riktigt mysigt :)

Jag har precis kommit på att nu har min kropp vant sig vid att förbränna fett på mitt sätt så jag ska ändra maten och träningen litegrann. För det går ju alltid snabbt i början men när det börjar gå segt med mått och vikt så ska man ändra vanorna har jag lärt mig.. Så nu blir det mer quinoa och spenat i min mat (rimma) Och Simma oftare.. (det sa jag inte för att rimma utan det är sannt... jag måste simma (nu rimma jag))...
:)

Så imorgon blir det mer fokus på mage och armar och 1 kilometers simmning..
Det enda tråkiga med simmning är att jag inte kan ha musik i öronen.. Som när jag kör på gymmet. Det hjälper ju oftast med bra musik i öronen. Nåväl....

Idag blev det tonfiks med quinoa (tri color) och spenat till. Mumsy!

Men nu.. sovdags!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh tack gumman!!!Vad glad jag blir!!!fasiken e svinhungrig nuuu!

2009-04-28 @ 18:10:14
URL: http://hummingbird.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0