Phews

Eftersom jag inte tränat på hela veckan pg.a förkyldningen så har jag tappat massor bara för det. Så när jag cyklade till soc blev jag så utmattad så jag bestämmde mig för att spara energin till att bli mer frisk så det fick räcka med cykelturen. Sen ska jag och Älsklingen ut och promenera när han har slutat jobbet också. Så det får bli lagom. Sen ikväll vet jag inte vad som händer antagligen ta det lugnt framför lite filmer.

Men nu ska jag titta på lite Vänner avsnitt (Jepp jag kör ett vännermaraton just nu) :)
Sedan får jag se var som faller mig in att göra.. Det blir troligtvis kycklingwok ikväll.. Imorgon blir det köttfärslimpa med potatis :) Jummy! :)

I'm tha masterchef.. det är riktigt gött att jag har hittat och förstått att det är mat jag vill syssla med :)

Men nu.. Friends :)

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0