Örk

Äntligen hemma.
Är heeelt slut.. Kom hem till ett halvstökigt hem så jag blev lite på irriteranden... =/...

Har haft en helt underbar dag.. vi vart inte så länge på traktorskiten.. så vi åkte till stugan.. och gick ut och plockade blåbär.. jag har fått hem minnst 2 liter blåbär :) Sedan blev det bad i Boganesjön. Och sedan grilla och äta gott :)..
Det var bara prat och mys hela kvällen tills myggorna bestämde sig för att äta upp mig.
Så vid 11-12 började vi röra oss hemmåt..

Nu är jag trött och myggbiten.. Och eftersom jag är allergisk och mina myggbett blir stora som tennisbollar så ska jag klämma i mig en allergitablett. Läsa något kapittel i boken och sedan nana :)..

Natti :)

(aaah btw.. har tatt gööööörfina bilder idag :)

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0