1437

Godmorgon kära vänner.
Ikväll är det som vanligt Karaoke på Ada's :)
Ska bli riktigt roligt.

Jag fick också höra att jag är bjuden på stammis middagen som dom ska ha på nyår. Det ska bli ännu roligare tycker jag :)

Idag är planen att nu strax ta en dusch och sedan åka in till stan för att möta Fille och köpa en låda Black Tower och sedan ta oss hem till mig och förferra lite :)
Imorgon är det en vecka kvar tills jag åker till Malmö och ska få se Regina Spektor på KB. Det ska bli så himla roligt. Har taggat loss med massa Regina låtar. Och f.ö hittat min favorit låt med henne( se nedan ).

Nu känns det bra att man har planer över både jul och nyår. För på julen ska jag ner till Småland och fira med mammas släkt. Och nyår då på Ada's somsagt :) Wiho..
Det är först middag vid 6 tiden för alla oss stammisar. Sedan vid 10 så öppnar dom för övriga gäster. Och vid 12 slaget korkas det upp en flaska champagne för alla oss wiho.

Här är videon med Regina som jag älskar så.



Och som svar till kommentaren för det förra inlägget som i vanlig ordning är anonymt så har jag inte betalat 400kr på ett år till löneskulden utan jag har betalat 100kr varje månad sen jag fick den. för skulden låg på ca 2900 kr när jag fick den. Och allt det handlar om att jag som alla vet har haft dåligt med pengar hela detta året. gått på soc och sedan på studiebidrag och lån. Och jag kom själv överäns med mitt förra jobb att 100kr varje månad räckte. Sååååååå that's about it.

So long suckers.

Kommentarer
Postat av: Malin

fin blogg :)

2009-12-03 @ 16:09:07
URL: http://manobo.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0