1445

Fantastiskt.
Jag förstår inte på mig själv ibland.
Just nu mår jag så jävla bra, men jag mår också så jävla dåligt.
Det går inte ens att förklara för jag förstår inte varför ens själv.

Nåväl. Torsdagen var det Karaoke som vanligt. undebart roligt. Men det blev alldeles för mycket att dricka. Speciellt med tanke på att jag enbart hade ätit en macka den dagen. Urk. men jag fick mitt straff och mådde skit dagen efter. Egentligen är bakfylla bra. Man kan inte få ha för kul utan att må bajs... inte när det gäller alkohol iallafall.

Idag vet jag inte vad som händer. Men det blir nog lugna helgen nu. Med tanke på att kontot är tomt och lika så plånboken. Bara en jädra nota på Ada's att betala och sådär. Men kylen och frysen är full med mat och det är väl det viktigaste.

Idag har jag fått en uppenbarelse i huvudet. Jag vill träffa nytt folk. Det handlar inte om att jag är trött på mina vänner utan. Det känns bara som att det är samma visa om och om igen. Jag tröttnar. Jag skulle villja flytta någon annanstans faktiskt. Trot jag.... eller?

Jag tror jag ska pilla lite med någon fräsch ny bloggdesign faktiskt. Får se om det blir något. Är lite fantasilös idag. Eller?


Nåväl. Jag börjar bli nöjd med mig själv på det ytliga iallafall.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hallå snygging,long time ago!Fan vad läckert det blivit här då!!!

Nu finns det bilder på vårt nyrenoverde kök..

2009-12-19 @ 19:55:34
URL: http://hummingbird.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0