Fix

Jag har fixat och donat massor här hemma idag.
Jag hade ju tur och hade somvanligt ingen bakfylla. Härligt. Så jag och Lisa (när hon vaknade kl 3) Tog en snabbdusch. Sen promenerade vi ner till Willys pantade flaskor. Och köpte lite käk och sånt. Sen när vi kom hem bakade vi en egen pizza. Och det blev GALET gott.. Perfekt knaprig deg. Och underbar fyllning. Sedan slappade jag en stund.. Sen började jag byta gardiner. Flytta på mattor och byta sängkläder. Nu är det iprincip helrött i vårat vardagsrum/mitt sovrum.

Röd soffa, Röd matta, Röda sängkläder, Rött överkast, Röda kuddar, Röda dukar, Röda gardiner och andra Röda detaljer :) Me like!

Imorgon blir det gym. På Tisdag blir det gym, På onsdag blir det gym, Och på Fredag blir det gym. :)

Yes Yes. Nu ska jag varva ner och slummkolla lite på tv.

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0