Förberedelser

Jag tar handlingen på onsdag istället(på min födelsedag). För jag glömde ju att jag måste planera först.. Har gjort en lång inköpslista. Gästlista, Receptförslag samt en lista på vilken musik som kommer passa sig. Lite dekoreringsmindmaps.
Det kommer bli Tapas till mat. Koop och Gotan Project samt City Lounge till musik.

Dekoreringar med citron, lime och apelsiner. Eftersom det blir en stor kostnad med Tapas och dess alla olika tillbehör så blir det ingen efterätt.
Jag vet att många av dem som kommer även kör dieter och då är det vel lika bra att hålla sig till smått och gott.. Jag funderar på att köpa två boxar vin.. En vitt och en rött..

Vilka kommer då?
Jag
Eddie
Mamma
Gary
Dennis
Pappa
Tove
Mormor
Morfar
Gammelmormor
Moster Jennie
Moster Joanne
Kusin Emil
Kusin Vincent
Mosters man Ulf
Det är dom ialalfall.. Kommer nog bli mysigt..

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh tackar så mkt!!Jo idag skickas din choklad iväg!!



Kramar!

2009-02-02 @ 12:17:03
URL: http://hummingbird.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0